Leid je klant naar je product en converteer meteen!
Een heldere klantenjourney maakt van strangers overtuigde ambassadeurs, zonder dat ze zelf weten wat hen overkomt. Door hen op het juiste moment de juiste, dampende content of acties voor te schotelen en een aanbod te doen they can’t refuse, worden ze loyale klanten. En kan je je onderscheiden van jouw concurrenten. Jij hoeft de melk enkel wat dichter bij de kat te zetten. Dat is wat we doen in The Joy of Journeys.
Zijn je online traffic en engagement aan de lage kant?
Zit je sales officer of jijzelf je te vervelen bij een gebrek aan inkomende leads?
Maak je alsmaar content zonder dat het tot verkopen leidt?
Lanceer je acties bij de vleet, maar niets blijkt echt succesvol te zijn?
Kortom, ben je de verbinding met je ideale klant kwijt? Fasten your seatbelts, ik leer je met plezier hoe ook jij marketingtechnisch kan denken en handelen.
Ik begin door jou in een gratis online workshop te laten kennismaken met de grondbeginselen van journeys.
Je leert begrijpen waarom het dé uitgelezen kans is om eindelijk eens werk te maken om jouw klant echt te begrijpen. Je vraagt je achteraf zeker 7 keer af: journeys, where have you been all my life?
RSVP voor de online workshop op 9 september om 12 uur.
Schrijf je in voor de gratis online workshop!
Dat wordt sowieso de meest productieve en leerrijke lunch van deze week, misschien wel van deze maand.
Nadat we samen The Joy of Journeys-workshop doorlopen hebben:
Hoe journeys werken en waar ze jou zullen helpen om efficiënter te communiceren. Efficiënter communiceren = meer resultaat voor minder geld in minder tijd.
Je ontdekt welke noden, denkpatronen en diepste verlangens je ideale klant heeft en beter nog, hoe jij daarop inspeelt!
We gebruiken handige templates om te leren in welke fase van de journey jouw klant het meest behoefte heeft aan welke boodschappen. Don't mix things up. Schreeuwen om een sale in de awareness-fase is the biggest misttake you can make.
Kortom ik help jou jouw aanbod beter communiceren en structureren en we groeien samen naar een eerste heldere klantenjourney.
Om 13 uur kan je eigenlijk al beginnen met de tools om te zetten in acties.
Zo kan je jouw nieuwe inzicht in je klantenreis en in je ideale klant meteen omzetten in actie..”
Over Veronika:
Als kind werd ik uit de Russische praal van Jekaterineburg naar het West-Vlaamse platteland gekatapulteerd. Dat ik gewoon ben om me snel aan te passen aan nieuwe situaties kan je dus wel zeggen. Ik vond mijn weg naar de marketingopleiding aan de Karel de Grote Hogeschool en daarna de Universiteit van Antwerpen en rolde daarna het bedrijfsleven in. Voor ik zelfstandige werd, had ik al acht jaar ervaring in marketingfuncties bij onder meer Napoleon Games, casino Knokke, jongerenzender MNM en het hoogtechnologische imec. Ik werkte samen met Stad Antwerpen en honderden creatieve en marketingagencies. Tegenwoordig werk ik marketingstrategieën uit voor verschillende ondernemingen en solopreneurs. Daarnaast geef ik mijn kennis door als lector digital marketing aan de hogeschool.
Comments